AKO (SA) PREDAŤ?

Ako predať?

Už nad tým hútate… ?

ako to spravím, aby som predala, a aj čo najviac zarobila, na predvianočných predajoch

… blíži sa koniec októbra, u mnohých vrcholia prípravy na to NAJ obdobie roka… nielen fyzické, ale i psychické, že? 

O chvíľku to vypukne, síce stíchneme a trošku sa zamyslíme nad životom na dušicky, no hneď potom vyletíme ako bojovné tigrice s kožou na trh. 

Ako (sa) predať v tomto mega-presýtenom svete? 

Čo spraviť, aby zákazníci kupovali u mňa a nie u konkurencie? 

Ak ma už nejaký ten piatok sledujete, asi ste zachytili, že som zástankyňou autentického predaja cez emócie a človečinu. 

Vy ste svojou značkou. 

… ale to už viete (dúfam). 

Dnes by som vám chcela „vnuknúť“ jedno zamyslenie. 

Veľa z vás rozmýšľa nad stratégiami, nástrojmi, hľadajú rady a tipy (aj u mňa, za čo zo ďakujem).

No občas (alebo aj častejšie) sa zabudneme pozrieť samé na seba. A nielen pri podnikaní…?

Ak ste vy sama svoj ideálny cieľový zákazník, viete si perfektne nastaviť celú predajnú stratégiu, ani nemrknete. Žiadne otrepané frázy, či akcie. Vy predsa najlepšie viete, čo (ako zákazník) potrebujete. 

Skúste to ale trošku inak. Predstavte si svoje správanie v predvianočnom nakupovacom zhone a pýtajte sa nasledovne:

Kedy nakupujete?

Ako dlho trvá nákup?

Čo by vás zaujalo? 

Čo by ste sa pýtali? 

Kde by ste hľadali? 

Ako by ste zisťovali informácie? 

Podľa čoho by ste sa rozhodovali? 

Zistiť jednu z možností ideálneho mixu nástrojov, ktoré vám pomôžu predať, si vyžaduje len 4 veci.

vás

čas

pero

papier

Sadnite si a dajte si tak 1/2 hodinku. Predstavte si seba, ako idete nakupovať a len píšte. 

Pridajte si aj ďalšie otázky, ktoré vás napadnú. 

Potom si to prečítajte a mrknite, či to čo viete aplikovať na svoj produkt, tam skutočne máte. 

Myslím, že už toto je dosť pokrok, no poďme ešte ďalej. 

Viete, čo ešte môžete? … pýtať sa viac. 

Opýtajte sa svojich fanúšikov, ako nakupujú, čo potrebujú?

Použite stories na instagrame, dajte rýchle ankety s otázkami, alebo 3 možnosťami, alebo jednoducho na facebook napíšte post, v skupine anketu…

… a máte odpovede za pár hodín. 

Nájdite si vo svojom okolí vášho potenciálneho zákazníka a pýtajte sa, čo je pre neho pri nákupe dôležité. 

.. lebo môžete hľadať a vymýšľať, písať krásne posty, mať originálny produkt.. ak nespĺňa očakávania vášho zákazníka (čo je horšie a dosť možné, že konkurencia spĺňa), miniete cieľ. 

zdroj: pixabay.com

Tak vás chcem, milé dámy, podnikateľky, vyzvať, aby ste sa okrem vymýšľania, študovania a zisťovania aj pýtali. 

❤️samé seba

❤️vašich fanúšikov

❤️potenciálnych zákazníkov

Zaberie vám to oveľa menej času ako nekonečné testovanie a zisťovanie, čo funguje ako najlepšia podpora predaja. 

Budeme sa tomu konkrétnejšie venovať v našej VIP podpornej skupine >ÚSPEŠNÉ V BIZNISE<, kde mimochodom nájdete aj kopec iných tém s videami, postami a pracovnými listami. 😉

A nezabudnite mi napísať, či vám táto moja inšpirácia pomohla. 

Ak som vás aspoň kvapku inšpirovala, posuňte zdieľaním tento môj inšpiratívny článok ďalej na siete… poteším sa ja a verím, že spolu tak pomôžeme nejednej šikovnej podnikateľke.

Veľmi vám držím prsty na ceste sa úspechom. 

Ak by ste chceli získať viac podpory a pomoci, pozrite si

>ČO VÁM PONÚKAM<

Teším sa na budúce a ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Aplikujte rady a užívajte si každý deň.

Zuzka 🌻

ps: sledujte môj >INSTABLOG<