HRNČEKY NA PENIAZE

hrnček na peniaze

Ak ma sledujete, už viete, čo to je a ako ich nastaviť. 

Je to moja prax prevedená na teóriu. Dala som dokopy pár mojich nápadov, otestovala v praxi u viacerých klientiek, vrátane seba, a máme tu HRNČEKOVÉ PODNIKANIE

Tento názov som vymyslela podľa hrnčekov, do ktorých vám budú kvapkať peniaze … možno niekde niekto niečo podobné má.. neviem, takto som si to pomenovala ja a v tomto článku vám chcem ukázať princípy, na ktorých funguje. 

Predstavte si svet, kde je obrovská fontána , z ktorej namiesto vody pršia peniaze. 

Už ju vidíte a možno ste si dovolili aj nastaviť svoj mini hrnček na ristrettko, aby sa vám pár kvapiek ušlo.

🍺ALE… čo keby ste mali HRNČEK aj na capuccino, možno dokonca krígel?

To že ste vôbec uvideli túto fontánu na peniaze znamená, že ste sa vrhli do sveta podnikania. 

Nie ste v ňom však sami. Okolo fontány je už obrovská tlačenica a z každej strany… niektorí tam majú vystavané celé kaviarne, či krčmy. 

Pretlačiť váš hrnček pod kvapky vôbec nebude ľahké, ale keď sa tam už dostanete – nájdete si svoje miesto na trhu – najprv natiahnete jednu ruku s hrnčekom (produktom), ktorý ste si vytvorili a neskôr možno priložíte aj druhý, vymeníte za väčší…

Je len na vás, či sa vám podarí s vašim hrnčekom dostať k fontáne.

☝️A už keď sa tam dostanete vy a vaše podnikanie musíte byť dostatočne odolné a vytrvalé, aby ste vydržali tlačenicu. Hrnček potrebuje byť vytvorený tak kvalitne, aby ho nezničilo žiadne štrnganie, či iné strety s konkurenciou.

U každej podnikateľky to znamená niečo iné. 

Ak máte trochu času navyše, na 99,9% existuje ďalší hrnček, do ktorého vám budú kvapkať peniaze z fontány, pod ktorou stojíte.

Ak ste na 110% vyťažená, pôjde to tiež, ak zefektívnite zaužívané procesy. 

Poďme si teraz povedať pár príkladov, ktoré vás môžu inšpirovať k vašim ďalším hrnčekom.

Predpokladám, že každá máte HLAVNÝ produkt, ktorý vás živí. Ak zatiaľ nemáte, odporúčam kliknúť a využiť túto >POMÔCKU<.

Ďalší hrnček vám môže pomôcť doplniť pár peňazí do vášho života. Poobzerajte sa po svojom podnikaní a odpovedzte mi (si) na pár otázok:

💁🏻‍♀️Mali moji zákazníci niekedy nápad/pripomienku/otázku/požiadavku , ktorú som nevedela vtedy splniť? Ak áno, akú?

💁🏻‍♀️Existuje súvisiaci produkt k môjmu produktu taký, že ich zákazníci využívajú spolu?

💁🏻‍♀️Prenasleduje vás dlhšie nápad, no má svoje ALE?

💁🏻‍♀️Páčila sa vám nejaká doplnková služba či produkt u iného podnikateľa? 

A samozrejme je oveľa viac otázok, ktorých odpoveď vás môže priviesť k vášmu ďalšiemu hrnčeku. 

Možno otázky ani nepotrebujete a máte nápad na doplnkový produkt na kvapkanie peňazí. Tak smelo do toho, môže sa aj rozbiť.. nevadí, znamená to, že máte urobiť kvalitnejší, iný.

PRÍKLADY:

Janka šije výnimočné šatičky pre malé princezné a kvalitnú látku objednáva z Paríža. Trvalo jej, kým našla fakt dobrého dodávateľa. Jej šatky sú žiadané aj pre špeciálny princeznovský strih. 

Raz sa jej priateľka , módna návrhárka, opýtala, či nemá nazvyš z tejto parížskej látky, že by kúpila do svojej novej kolekcie, keďže vie, aké náročné je ju dostať. 

Janka však nemala, no pri ďalšej objednávke doplnila o pár metrov viac a tejto známej posunula informáciu, že má navyše 10 metrov… a ona si od nej kúpila. 

Janka na ďalší raz objednala opäť o čosi viac a do sveta módy rozšírila po sieťach info, že predáva túto látku… o týždeň ju vypredala… a tak nastavila ďalší HRNČEK. Stala sa distribútorkou pre Slovensko a rozšírila svoje podnikanie (aj zisky).

Katka pečie úžasné koláče. 

Už dospela do štádia, kedy odišla z práce a venuje sa pečeniu naplno. 

Má stálych odberateľov vo svojom okolí, no dosiahla svoje fyzické maximum. 

Mala by prijať pomocníčku, no to by jej spôsobilo pár-mesačnú stratu. Takže potrebovala nápad, ako túto stratu rýchlo zaplátať. 

Rozhodla sa dať na sociálnu sieť inzerát, že vyrába MAKRONKY a posiela v rámci celého slovenska. Vytvorila 2 typy krabičiek, ktoré boli zabezpečené a posielala ako krehký tovar. 

Najprv dala len 1-farebné, postupne viac. Tento nápad jej pomohol vykryť prvé mesiace a stále narastá a má veľký potenciál – jej HRNČEK na peniaze. 

💶No hrnčeky nemusia byť ani veľké. Veľa ráz pomôže 100-vka, či dve navyše

K tomu niekedy “stačí iba” mať zoznam svojich existujúcich klientov. A využiť e-mailing. Napríklad tak postrčiť predpredajom nákup novinky, kde dáte existujúcim zákazníkom špeciálnu cenu a exkluzivitu. Btw. presne toto budeme rozoberať v októbrovej skupine >ÚSPEŠNÉ V BIZNISE< a osobne na >NETWORKáve< už 7.10. v Bratislave. 

V tomto prípade je HRNČEKOM  e-mailing

Podstatou HRNČEKOVÉHO princípu, je vymyslieť k existujúcim nový produkt, ktorý pristavíte do svojho podnikania pod fontánu, čo možno najrýchlejšie, v maximálnej kvalite pre zákazníka tak, aby vám priniesol peniaze navyše.

Ideálne taký, ktorý prinesie za málo peňazí veľa peňazí

A časom sa z neho možno stať váš hlavný zdroj príjmu. 

☕️Premýšľate už nad ďalším hrnčekom? 

Ak neviete ako ho vytvoriť, sledujte ma ďalej a čoskoro sa dozviete viac. 

Alebo sa pridajte do našej uzavretej skupiny ÚSPEŠNÉ V BIZNISE, tam to riešime priebežne v súvislosti s každou témou. Nájdete ju >TU<

☝️ALE, ak ešte nemáte žiadny hrnček a chcete rozbehnúť svoje podnikanie, presne pre vás mám online kurz (klik na tento odkaz) AKO ZAČAŤ PODNIKAŤ, kde v 5 krokoch nastavíte prvé 3 mesiace úspešné podnikania. 

Verím, že každá z vás chce rozšíriť svoje podnikanie o ďalšie hrnčeky a tiež, že to každá dosiahnete. 

Tento článok vás mal nakopnúť. A ak sa mi to podarilo, odmenou mi bude zdieľanie. 

ĎAKUJEM.

Zuzka🌻