web ako predajný nástroj

Pôvodne som tu chcela skopírovať len post, ktorý som rozpísala na mojom instagramovom účte @bud_uspesna , ale keď niečo robím, tak už poriadne.

A blog píšem rada, hoci naň nemám až toľko času.

V úvode ťa chcem, milá podnikateľka, privítať na svojom webe a keďže toto je môj prvý blogový článok, tak aj povedať, že ti budem tykať.

Verím, že nevadí, ale ja som zvyknutá tykať klientkám, aby som sa dokázala dostať bližšie a viac pochopila ich potreby.

Toľko na úvod a ideme teda k veci.

Zvianočnieva sa a na mojom instablogu ťa už od septembra pripravujem na predvianočný predaj. Tento týždeň nás čakajú nástroje, ktoré ti pomôžu zvýšiť predaje a tým aj zarobiť. Viac.

Prvým z nich je web.

Základnou úlohou, ak nepredávaš teda priamo naživo na trhoch a iných akciách, je pritiahnuť pozornosť tvojich budúcich klientov tam, kde si môžu kúpiť tvoje produkty a kde ich máš „pod kontrolou“. V našom prípade webová stránka.

Ak ju máš, čítaj a over si, či máš všetko, ak ju nemáš, založ si. Nestojí to v úvode žiadne veľké peniaze. Mne web beží na miowebe , kľudne klikni a omrkni.

Stačí ti v podstate aj jednoduchý. Predpokladám, že ak máš e-shop tak ten už žiari ako kométa, pripravená na veľké vianočné predaje.

Takže sa budem venovať webu mimo e-shopu. Lebo tvoj web nie je len o e-shope teda nemal by byť.

V dnešnej dobe už zákazníci hľadajú niečo viac, nejakú hodnotu, ktorú im predajca prinesie, emóciu, ktorú v nich vyvolá.

Tadáááá veľké slová.. si múdrejšia?

NIE.. chápem 🙂

Takže konkrétne.

Najprv musíš ľudí dostať na svoj web. Zo sociálnych sieti, z googlu s dobre nastaveným SEO, z reklamy, z odporúčaní a podobne.

Ja mám za krátke dva mesiace na svojom instagrame cez 800 followefov a ďalšiu 100 na facebooku.

Doteraz som na webe mala iba NETWORKávu a konzultácie.

A čestne sa priznám, že z instagramu si kliklo na môj web iba okolo 40 ľudí.

V žiadnom prípade nehovorím, že je to chyba instagramu. Ten je iba cesta.

Musím spomenúť, že obuvník chodí bosý a preto ani ja nemám zatiaľ všetko, čo radím a navrhujem tebe, lebo sa neviem žiaľ rozkrájať 🙂 Ale to neznamená, že to ty nedokážeš všetko zmáknuť.

Tvojim budúcim platiacim zákazníkom ponúkni na uvítanie niečo, čo teba veľa nestojí a oni si nájdu svoju hodnotu, či emóciu. A nemyslím tým vyskakovací banner s reklamou na vianočnú akciu. EE.

Tento článok vznikol, lebo som o tom práve písala…

Píš aj ty BLOG.

…o tvojej práci, tvoje rady, postup pri výrobe náušníc, tvoje názory, o novej kolekcii, o evente na ktorom si bola… nech sa ľudia s tebou zžijú.

BLOG sa dá písať o čomkoľvek a vôbec nemusí mať 100 strán. Skôr naopak. Mal by byť prudko čitateľný, s pár fotkami a hlavne priniesť čitateľovi za čím prišiel. 

Využi ho na predaj.. to je tvoj cieľ. Píš o niečom, čo súvisí s tvojim produktom. Aby ti téma dovolila minimálne 2-krát do textu zakomponovať tvoj produkt aj s prelinkovaním naň (ako napr. v tomto článku ;))

Sherni ho na tvoje siete a nezabudni svojím fanúšikom povedať, že si pre nich pripravila článok, ktorý im prinesie „hodnotu“ (presne pomenuj akú) alebo vyrieši problém (konkrétne ktorý) alebo si pomocou tohto článku dokážu vyrobiť niečo (ty vieš čo).

A vezmi si, že ak máš cca 600 sledovateľov (na sieti, ktorá ti lepšie funguje), tak hoci by z nich kliklo len 100 na tvoj odkaz na článok, tak z tých 100 (ak je článok dobre napísaný) aspoň 20 klikne na produkt a 10 nakúpi.

A to nepočítam ešte zdieľania  šírenie ďalej. Nezabudni ich k tomu vyzvať.

BLOG je fakt skvelý nástroj na predaj. Píš ho pravidelne, aby si ľudia zvykli k tebe chodiť pre radu/hodnotu/emóciu.. a zvyknú si u teba aj nakupovať. Prečo by mali inde, keď ty im dávaš niečo viac?

Viem, povedala som, že sa nebudem rozpisovať, ale konečne mi tu nikto nepočíta znaky do konca, tak ideme ešte, zvládneš? 👯‍♀️

Dovolím si spomenúť ešte jednu vec, ktorá ti pomôže nepriamo zvýšiť predaj cez tvoju webovú stránku.

A tou je MAGNET > produkt „zadarmo“.

Správne BEZPLATNE. Lebo zadarmo to úplne nie je, hoci klient nič neplatí.

Môže to byť čokoľvek, čo súvisí s tvojím podnikaním. No musí to byť dostatočne výnimočné a zaujímavé, aby si to ľudia stiahli a nechali ti za to e-mailovú adresu.

Ja som vytvorila napríklad môj CHECK-LIST: 10 must have úspešnej podnikateľkykde som spísala mojich 10 tipov na využitie ženskosti v biznise. Mňa to stálo „len“ dva dni za compom. No nosila som to v hlavne, chcela som sa s tým podeliť a tak bolo jasné, čo bude mojím magnetom .

Nadupala som ho informáciami a hoci je krátky (čo bolo aj cieľom) , každá žena si tam nájde oblasť, ktorú vie vo svojom podnikaní posunúť. A za 2 dni od spustenia som mala 100 stiahnutí. Takže ja som veľmi spokojná.

Aj keď predávaš tovar vieš urobť magnet. Len sa nad tým trošku zamysli. Poďme spolu, čo povieš?

FASHION ->  10 tipov ako nosiť šatku/náušnice/topánky/opasok v zime

KOZMETIKA -> Rýchly test na zistenie kvality tvojich vlasov/pleti

SLUŽBY -> Tipy tváre a účesy, ktoré sa k nim hodia

JEDLO -> 5 receptov bez lepku a laktózy (na toto sa hlásim, ak niektorá máte)

A tak ďalej… ja mám milión nápadov, ale tu som chcela len ukázať, že vo všetkom vieš urobiť magnet, ak ho pekne zabalíš.

A k týmto pútavým nadpisom samozrejme krátky pokec, v ktorom sa klienti nájdu.

V pdf-ku sa dajú ľahko a účinne prelinkovať fotky aj slová na tvoj web, takže MAGNET je vynikajúci predajný nástroj.

Nezabudni však, že všetkého veľa škodí a tak netlač svoje produkty nasilu, len s mierou zapracuj.

Určite v ňom nezabudni spomenúť krátko aj kto si a čo robíš a tiež mysli na svoju ochranu a daj tam text o autorskom práve.

V prípade, že budeš mať otázky, rada pomôžem.

A v ďalšom článku čoskoro pokračujeme s webom a jeho nástrojmi na predaj.

Veľmi sa poteším, ak tento článok budeš ďalej zdieľať cez tlačítko alebo link na facebooku a keď sa ním pochváliš v storke na istagrame

Želám ti úspešný deň.

Zuzka

píš na: zuzka@uspesna.sk

sleduj ma na:

www.facebook.com/buduspesna

www.isntagram.com/bud_uspesna

 

  • Stiahnite si 10 tipov pre úspešný štart v mlm

    ...a ak váhate, či rozbehnúť vedľajší príjem s networkmarketingom, napíšte mi :)

  • 10 must have úspešnej podnikateľky

    môj krátky CHECK-LIST za e-mail :)

  • free video: PREČO NEZARÁBAM

    Stiahni si cca 45 min záznam z live vysielania, kde som rozoberala 5 dôvodov, ktoré bránia podnikateľkám zarábať.

  • instagram