Zatoč (sa) so zľavou

AKO SI PORADIŤ S BLACK FRIDAY-om a ostatnými populárnymi zľavovými akciami?

A ako dávať zľavy, tak aby si nakoniec získala? 

Presne o tom, je tento článok.

Prezradím ti  TAJOMSTVO.

💪Nižšie sa zameriam sa na konkrétne tipy vhodné pre teba, ako malú podnikateľku, a myslím, že sa máš na čo tešiť.
💁🏻‍♀️Ja všeobecne nie som veľmi zľavový typ, ale keď sa správne nastavia môžu nakoniec priniesť aj viac úžitku.

💫Ako to máš ty? Beží ti práve nejaká zľavová akcia? A si s ňou spokojná?

Veľa začínajúcich podnikateliek sa na mňa obracia s otázkou, či zľava nespôsobí, že si klienti budú myslieť, že ma umelo zvýšené ceny s veľkým ziskom bežne a teraz so zľavou len trošku spustí.

ÁNO… preto treba so zľavami jednať opatrne a nastaviť ich tak, aby priniesli úžitok  aj tebe aj tvojim klientom.

zľava ne-zľava

V čase, keď vzniká tento článok, máš pred sebou BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY a ešte kopec iných predvianočných dayov, ktoré ťa len stresujú.

💁🏻‍♀️Môj subjektívny názor je, že u nás sa malá podnikateľka s tým oveľa viac natrápi, ako úžitku jej tento jeden šialene zľavový čierny, a iný deň pre všetkých, prinesie.

💡ÚŽITOK v žiadnom prípade nemyslím okamžitý zárobok. Ak sa aj rozhodneš zapojiť do toho kolotoča vedz, že tvojim cieľom je získať nových klientov… v súlade s mojou predajnou teóriou hlavne e-mail a až v následných krokoch (mesiacoch až rokoch) z tohto black klienta vyťažíš, čo to dá.

👉Krátka úvaha… predstav si, že si svoja vlastná cieľová zákazníčka. Pripravuješ sa nejak špeciálne na hromadný zľavový nákup v jeden jediný deň?
👇Skús si sama odpovedať… je to niečo ako:

„ÁNO, kúpim si sukňu u Ivky, šaty u Niky a už sa teším na ich zľavy… 

Ale, čo povieš na toto: …buď ORIGINÁLNA, čo povieš?

☝️Urob to INAK.

🌹TVOJ VLASTNÝ DEŇ

… urob si svoj deň, počas ktorého získaš nových klientov (kontaktov na nich) a zvoľ si dátum, ktorý vyhovuje tebe a tvojim klientom.

Nápady:
🍀deň otvorených dverí 
🍀50% zľavy v jeden deň
🍀1+1 zadarmo v jeden deň
🍀2 veci a lacnejšia zadarmo v jeden deň⠀⠀
🍀odporuč produkt a máš 50% zľavu v ten deň

… a tak ďalej. Zľava alebo akcia to musí byť neskutočná, no časom alebo i počtom obmedzená.

💪Dôležité je svojich budúcich klientov (súčasných sledovačov) na tento TVOJ DEŇ pripraviť, nažhaviť, namotať… určite si na to daj tak týždeň aj dva.

Omieľaj to kade chodíš, kade postuješ, či storkuješ, vyzývaj k zdieľaniu, povedz, čo majú robiť, aby sa zapojili.

Vymysli si pre tento deň tiež originálny názov.

💰či už chceš byť trendy black, alebo vymyslíš vlastný deň, mysli na to, že zľava má priniesť úžitok (peniaze) aj TEBE.

Nie je to o tom, dať ceny na polovicu, rozpredať za lacno, klient sa teší a ty máš na náklady a inak 💩.

⏰Určite, prosím, nezabudni dať zľavu obmedzenú na deň/dva. Viem, omieľam to znova, ale je to dôležité, aby si klienti nemysleli, že bežne máš maržu 50% a teraz pri zľave hráš formu.

Ak zľavu dáš, patrične sa vykresli ako obeť 😉

🔦MAGNET je tvoj zdroj platiacich klientov. Je to niečo, čo “ponúkaš ZADARMO” (rozumej za e-mailovú adresu).

Keď už dávaš zľavu, tak niečo za niečo…

👉“AK MÁŠ ZÁUJEM ZÍSKAŤ TÚTO NESKUTOČNÚ ZĽAVU, ZÍSKAJ KÓD NA TOMTO LINKU… “ bum a tam máš formulár, kam zadajú e-mailovú adresu a tá ti spadne rovno do tvojho e-mailingového trezoru . A máš poklad 🙂

🏠A tak isto aj v kamennom obchode.. v jeden, vopred omieľaný deň, môžeš dať zľavu na tovar, vybraný produkt a na oplátku ti nechajú (zapísanú na papieri s textom v súlade s gdpr) e-mailovú adresu.

✈️A ešte raz teda, ZĽAVA musí byť markantná, aby zaujala nových ľudí, no platná len max 48 hodín.

🤭Jasné, keď idem kupovať šperk od @stebotavo , tak si vyčíham aj 5-10% zľavu, lenže ja už som ich klientkou.. už som nakúpila… vieš ako to myslím?

☝️Týmito zľavami oslovuješ nových klientov, mysli na to pri ich tvorbe a písaní predajných/zľavových textov.

Pretože týmito textami môžeš získať ďalšiu mincu do svojho pokladu.. e-mail, ktorý ti v budúcnosti môže priniesť X-násobne viac 😉

Ďakujem, že si sa dočítala až sem a verím, že si v tomto článku našla opäť kopec zaujímavých infošiek.

Ak sa ti zdá jedinečný a nápomocný,prosím, zdieľaj tento článok na svojich profiloch sociálnych sieti alebo ho jednoducho odošli cez msn, alebo whatsapp svojej  kámoške, ktorá si láme hlavu so zľavami.

Potešíš nás obe.

Ak by si potrebovala poradiť presne v tvojom podnikaní, napíš mi na zuzka@uspesna.sk a stretneme sa na kávičke online alebo naživo. Viac info >TU<

Prajem ti samé úspešné dni.

Zuzka Kuchár🌻

  • Stiahnite si 10 tipov pre úspešný štart v mlm

    ...a ak váhate, či rozbehnúť vedľajší príjem s networkmarketingom, napíšte mi :)

  • 10 must have úspešnej podnikateľky

    môj krátky CHECK-LIST za e-mail :)

  • free video: PREČO NEZARÁBAM

    Stiahni si cca 45 min záznam z live vysielania, kde som rozoberala 5 dôvodov, ktoré bránia podnikateľkám zarábať.

  • instagram