TOTO POUŽI NA ZVÝŠENIE INTERAKCIE NA INSTAGRAME

Ako naštartovať instagram

Najprv ťa slávnostne vítam pri mojom prvom článku na blogu a teším sa, že si tu. 😊

Vznikol pre tých, čo radi čítajú a rastú na instagrame … tak poďme na dnešnú tému.

Dnešný IG TIP bude o výzve k akcii. 

Btw. nedávno som k tomu mala parádne reel, kde nájdeš 5 tipov ako motivovať tvojich sledovateľov k čítaniu textu pod videom. Určite pozri tu a vyskúšaj.

Teraz by som ale chcela pár slov ku konkrétnym výzvam na akciu a k tomu, čo má najväčšiu hodnotu (pre algoritmus). 

Začneme od konca: 

👀 VIDENIE – ak človek vidí a urobí nejakú akciu, je to super, ak vidí a neurobí, je to o dooosť menej super, pretože to znamená, že tvoj obsah až tak nezaujal :/ (ego pri tvorbe obsahu na IG dávaj do kešeni)

❤️ SRDIEČKO – lepšie však? Poteší a je to základná interakcia. Srdiečkujú nám aj niektorí dobroprajní kámoši (často je ale tých kámošov, ktorí ani nekliknú na srdco viac – čo už, treba sa s tým zmieriť). My sa ale neideme preveľmi radovať zo srdiečok, potrebujeme viac … (na konci premeniť sledovateľa na zákazníka)

💬 KOMENTÁR – ooooo prituhuje, ale! Zamysli sa, kedy a koľko komentov (a komu) si na IG dal/a v poslednej dobe ty? Hm… Na to, aby ľudia komentovali potrebuju dobrý dôvod.

Buď niečo za odmenu (napr daj TREND do komentu a poslem ti viac info). Samozrejme keď tvoj obsah na IG je pekný – áno je to vizuálna sieť, peknosť je dôležitá – tak dajú krásne, jeeej, to je super atd atd.

A potom samozrejme komenty, kde si idú vyliať srdce nešťastné (tie nechceme ale keď sú tak zvyšujú aspon dosah).

A potom sa ešte občas ľudia pýtajú, čo nebolo jasné s videa…. ak zo svojej praxe poznáš iný dôvod prečo komentujú (okrem súťaže) napíš a doplníme 🙂 

📌ULOŽENIE – toto je moja parketa, moje videa majú oveľa viac uložení ako srdiečok a to je dôvodom môjho rastu (tajomstvo 🙂 ) Ale, ľudí neprinútiš, aby si ukladali tvoje posty, pokiaľ nie sú zaujímavé a zároveň obsahujú: 

>XY krokov k cieľu

>postup

>recept 

>návod

>XY tipov na

>niečo čo chcú okkopírovať u seba (veru)

Takže na to, aby tvoj obsah bol ukladaný potrebuje byť na prvú NEZAPAMÄTATEĽNÝ aby sa k nemu chceli vrátiť!

Dáva ti to zmysel? 

✈️ ZDIEĽANIE – tak po tomto túžime asi všetci, aby sa náš obsah zdieľal a ľudia nás označovali, chválili… ale ruka na srdce a opäť zrkadlo k sebe: ČO SI ZDIEĽAL/A CUDZIE U SEBA NAPOSLEDY TY? 

… odpovedz si a zistíš, čo sa zdieľa. 

Málo je moja odpoveď, ľudia do svojich príbehov len tak niečo, čo im naruší obsah nepozdieľajú a s tým sa treba zmieriť.

ALE!!! Mám pre teba jeden tip na zdieľanie, ktorý fantasticky funguje!

A ak sa ti bude páčiť určite ho pri svojom kvalitnom obsahu vyskúšaj a daj mi vedieť. 

BTW. JA NEVIDÍM ČI A UŽ VOBEC KTO, ZDIEĽA MÔJ OBSAH (žiaľ) takže ak tam nevidíš nič ani ty, neznamená to, že ťa nikto nezdieľa. 

Takže vyskúšaj pri obsahu, ktorý je zaujímavý použiť túto výzvu: 

👉ZDIEĽAJ KÁMOŠKE, KTORÁ TO POTREBUJE POČUŤ/KTOREJ TO POMÔŽE A POD.

Takto ľudia pošlu tvoje video do správy svojim známym a to je tiež zdieľanie. 

Ja kombinujem dva tipy ulož a pošli kámoške. 

A čo je výsledkom tohto siahodlhého e-mailu? 

Zamysli sa akú výzvu k akcii sa ti oplatí použiť v tvojom popise… lebo, ak nie je čo komentovať, či ukladať a ty vyzveš na komentovanie, zbytočne vystrieľaš náboje. 

Ľudia urobia max 1-2 akcie. Na IG je život rýchly 🙂

Ak chceš zvýšiť svoje dosahy, veríš svojej téme a baví ťa, môžeš aj ty za krátko narásť… ale chce to prácu a skvelú stratégiu. Ak však obetuješ pár týždňov, zmení sa ti život.

Ako mne 🙂 Všetko, čo robím ja, môžeš aj ty… celé moje know-how je ti k dispozícií, vložila som ho totiž do tohto kurzu: