BLOG O INSTAGRAME
POZNÁŠ 3 PILIERE INSTAGRAMU
Ak ma sleduješ už nejaký ten piatok, neuniklo ti, že hovorím o 3K.
Mimochodom toto mal byť webinár, ale nakoniec z osobných dôvodov (rozumej máme prázdniny a drahý vymyslel program len pre nás dvoch 😀 a webináru sa nepotešil) sa trošku rozpíšem sem. 😀
Takže čo je 3K?
3 piliere instagramu:
KVALITA
KVANTITA
KONZISTENTNOSŤ
3 piliere, ktorých budovanie ti prinesie rast... ako stále hovorím mojim klientom, keby to bolo ľahké, robil by to každý...
Pred 8 rokmi si dala 1 fotku a mala si parádne interakcie... ale my sme už v roku 2024 a dať jednu fotku na instagram už dávno nestačí... treba sa s tým, zmieriť a rozhodnúť, či to ideš robiť poriadne, alebo len zabíjať čas.
Ak chceš zarábať na instagrame, 1. vec s ktorou sa potrebuješ zmieriť, je že potrebuješ ROBIŤ.
Nie dávať obsah, aký sa tebe páči a kedy sa tebe chce... vlastne môžeš, ale zázraky na 99% nečakaj.
Kvalitného obsahu na instagrame sú tony... fakt.
Ak chceš súperiť o pozornosť divákov (a algoritmu), na prvom mieste je KVALITA.
Hodnotný obsah, ktorý naučí, inšpiruje, alebo vyvolá emócie.
Obsah, ktorý potrebujú tvoji zákazníci a nejak ich vie ovplyvniť.
Nie, nie je to video tvojho produktu... zamysli sa nad skutočnou hodnotou.
A POZOR!
Instagram vznikol a stále je vizuálna sociálna sieť.
Takže nie je jedno ako tvoje fotky, či videá vyzerajú.. a ak je to 5 cenová (fotka je rozmazaná, tmavá, proste škaredá), tak ju uprav.
Áno, uprav. Instagram má rád pekné veci. Nemusia byt dokonalé, ale musí sa na to dobre pozerať.
A to je prvý pilier, na ktorý sa zameraj - KVALITA
KVANTITA
.. nadviažem na časť "kedy sa ti chce"
Nestačí dať obsah 2x do týždňa... ak chceš rásť ani 3x.
Instagram je podnikanie - miluje čísla ... čím viac čísel vytočíš, tým lepšie.
Povedzme si príklad:
Ak dáš 5 reelov do týždňa, každý má cca 1000 videní, spolu je to 5000 videní.
Ak dáš 2 reely do týždňa, každý má cca 1000 videní, spolu je to 2000 videní.
Dáva ti to zmysel?
Tak isto je to so srdiečkami a interakciami v príbehoch atd.
Ak sa ti to zaseklo a nerastie, tak si pozri môj kurz na zvýšnie dosahov, baby po ňom majú parádne výsledky... upozoňujem, že je to práca, ale stojí za to !
Klikni tu:
NAUČIŤ SA AKO ZVÝŠIŤ DOSAHY
Takže potrebuješ dávať viac obsahu a myslieť na to, že čísla sú dôležité.
No a KONZISTENTNOSŤ.
Ľudia si často pod týmto slovom predstavujú pravidelné zdieľanie obsahu.
Ale ono to je oveľa viac.
Je to súlad... ako hudba.
Že tvoj profil celý ladí ako krásny koncert.
... a nie ako tréning prváčika na husliach 😉
To znamená, že ladí:
1) vizuálna stránka tvojho obsahu (nepoužívaš stále iný font, farby, štýl, ale všetko ladí)
2) téma, ktorej sa venuješ (nezdieľaš raz koláče, potom deti a potom chceš niekoho niečo učiť)
3) cieľovka ( hovor vždy k 1 cieľovke, ktorú dobre poznáš, nikdy neoslovíš všetkých a keď to skúšaš neoslovíš nikoho)
4) obsah (je určený pre tvoju cieľovku a čo potrebuje ona, nemá byť len to, čo teba teraz napadne, urob si plán s hodnotným obsahom pre tvoje publikum a dodržuj ho pravidelne)
5) trend/forma - o najdení toho ideálneho trendu je môj kurz naštartuj svoj instagram, podstata spočíva v tom nájsť, čo sa páči tvojim (budúcim) zákazníkom a dať im to - to je najjednoduchšia cesta k úspechu, lebo tu vyhrajú všetci - sledovatelia dostanú čo chcú, instagram dostane čo chce a ty tiež.
Dáva ti to zmysel?
Ak potrebuješ pomoc, využi môj kurz na zvýšenie dosahov > TU<
alebo
rovno odštartuj veľkolepo s konzultáciou na mieru >TU<.
Ak sa ti tento článok páčil, neváhaj ho zdieľať ďalej.
Držím palce a prajem parádny rast na instagrame 🙂
Ďakujem za prečítanie.
Sleduj ma na mojom IG @zuzkajeonline