BLOG O INSTAGRAME

POZNÁŠ 3 PILIERE INSTAGRAMU

Ak ma sleduješ už nejaký ten piatok, neuniklo ti, že hovorím o 3K.

Mimochodom toto mal byť webinár, ale nakoniec z osobných dôvodov (rozumej máme prázdniny a drahý vymyslel program len pre nás dvoch 😀 a webináru sa nepotešil) sa trošku rozpíšem sem. 😀

Takže čo je 3K? 
3 piliere instagramu:

KVALITA
KVANTITA 
KONZISTENTNOSŤ

3 piliere, ktorých budovanie ti prinesie rast... ako stále hovorím mojim klientom, keby to bolo ľahké, robil by to každý... 

Pred 8 rokmi si dala 1 fotku a mala si parádne interakcie... ale my sme už v roku 2024 a dať jednu fotku na instagram už dávno nestačí... treba sa s tým, zmieriť a rozhodnúť, či to ideš robiť poriadne, alebo len zabíjať čas.

Ak chceš zarábať na instagrame, 1. vec s ktorou sa potrebuješ zmieriť, je že potrebuješ ROBIŤ. 
Nie dávať obsah, aký sa tebe páči a kedy sa tebe chce... vlastne môžeš, ale zázraky na 99% nečakaj. 

Kvalitného obsahu na instagrame sú tony... fakt.

Ak chceš súperiť o pozornosť divákov (a algoritmu), na prvom mieste je KVALITA. 
Hodnotný obsah, ktorý naučí, inšpiruje, alebo vyvolá emócie.
Obsah, ktorý potrebujú tvoji zákazníci a nejak ich vie ovplyvniť. 
Nie, nie je to video tvojho produktu... zamysli sa nad skutočnou hodnotou.

A POZOR!
Instagram vznikol a stále je vizuálna sociálna sieť. 
Takže nie je jedno ako tvoje fotky, či videá vyzerajú.. a ak je to 5 cenová (fotka je rozmazaná, tmavá, proste škaredá), tak ju uprav. 
Áno, uprav. Instagram má rád pekné veci. Nemusia byt dokonalé, ale musí sa na to dobre pozerať. 

A to je prvý pilier, na ktorý sa zameraj - KVALITA

KVANTITA
.. nadviažem na časť "kedy sa ti chce" 
Nestačí dať obsah 2x do týždňa... ak chceš rásť ani 3x. 
Instagram je podnikanie - miluje čísla ... čím viac čísel vytočíš, tým lepšie. 

Povedzme si príklad: 
Ak dáš 5 reelov do týždňa, každý má cca 1000 videní, spolu je to 5000 videní. 
Ak dáš 2 reely do týždňa, každý má cca 1000 videní, spolu je to 2000 videní.

Dáva ti to zmysel? 
Tak isto je to so srdiečkami a interakciami v príbehoch atd. 
Ak sa ti to zaseklo a nerastie, tak si pozri môj kurz na zvýšnie dosahov, baby po ňom majú parádne výsledky... upozoňujem, že je to práca, ale stojí za to !

Klikni tu: 
NAUČIŤ SA AKO ZVÝŠIŤ DOSAHY

 

Takže potrebuješ dávať viac obsahu a myslieť na to, že čísla sú dôležité.

No a KONZISTENTNOSŤ.
Ľudia si často pod týmto slovom predstavujú pravidelné zdieľanie obsahu. 
Ale ono to je oveľa viac. 
Je to súlad... ako hudba. 
Že tvoj profil celý ladí ako krásny koncert.
... a nie ako tréning prváčika na husliach 😉

To znamená, že ladí: 
1) vizuálna stránka tvojho obsahu (nepoužívaš stále iný font, farby, štýl, ale všetko ladí)

2) téma, ktorej sa venuješ (nezdieľaš raz koláče, potom deti a potom chceš niekoho niečo učiť)

3) cieľovka ( hovor vždy k 1 cieľovke, ktorú dobre poznáš, nikdy neoslovíš všetkých a keď to skúšaš neoslovíš nikoho)

4) obsah (je určený pre tvoju cieľovku a čo potrebuje ona, nemá byť len to, čo teba teraz napadne, urob si plán s hodnotným obsahom pre tvoje publikum a dodržuj ho pravidelne)

5) trend/forma - o najdení toho ideálneho trendu je môj kurz naštartuj svoj instagram, podstata spočíva v tom nájsť, čo sa páči tvojim (budúcim) zákazníkom a dať im to - to je najjednoduchšia cesta k úspechu, lebo tu vyhrajú všetci - sledovatelia dostanú čo chcú, instagram dostane čo chce a ty tiež.

ako rozbehnut instagram

Dáva ti to zmysel? 

 

Ak potrebuješ pomoc, využi môj kurz na zvýšenie dosahov > TU<

alebo

rovno odštartuj veľkolepo s konzultáciou na mieru >TU<

Ak sa ti tento článok páčil, neváhaj ho zdieľať ďalej.

 

Držím palce a prajem parádny rast na instagrame 🙂

 

Ďakujem za prečítanie. 

Sleduj ma na mojom IG @zuzkajeonline