BLOG O INSTAGRAME

NAČO SÚ PRÍBEHY NA INSTAGRAME?

Poviem ti príbeh… 

Ešte pred 4 mesiacmi som bola zúfala… v mojej práci sa mi nedarilo a nevedela som, čo ďalej. 

Ľutovala som sa (samozrejme). Ale musela som sa pohnúť vpred a začať zarábať na iných frontoch. 

 

A keďže ja nemám špeciálny talent, baví ma predaj a instagram, vrátila som sa k tomu, čo viem. 

Ale! Chcela som to robiť najlepšie ako sa dá, keď už tomu budem venovať čas, nech to stojí za to! (A rýchlo som potrebovala výsledky)

Spravila som si analýzu trendov, poctivú prípravu a 1.11.2023 začala… 

Mimochodom, presne túto analýzu v tvojom odvetví a nájdenie toho, čo funguje pre tvoju cieľovku, vieš spraviť aj ty a nájdeš to v mojom kurze >TU<

.... dnes 2.3.24 mám okolo 27K skvelých ľudí na mojom profile, zarábam (veľmi pekne, čo ti poviem) a idem ďalej..

 

Dočítala si sa až sem? Určite… a vieš prečo? 

Lebo informácie informujú a príbehy predávajú. 

A vie to aj instagram a preto má na príbehy/stories špeciálnu sekciu a podporuje ich tvorenie.

... lebo zase, je to obchod 🙂 Tvoje príbehy zdržia ľudí na instagrame - ak sú dobré, a to sa instagramu páči.

Takže, kto ich netvorí (správne), pripravuje sa o úspech. Ale zas na úvod poviem, že nestačí tvoriť len príbehy a nedávať obsah na nástenku 🙂

Príbeh ti buduje vzťah s tvojimi aktívnymi sledovateľmi. Dovoľ im nakuknúť pod pokličku, daj im tam niečo zaujímavé, niečo navyše… 

 

Čo dávať do príbehov? 

V podstate čokoľvek, čo súvisí s tvojou značkou a tebou. Môže to byť ozaj čokoľvek, od popíjania kávy, zákulisie, myšlienka, až po predaj produktov. Tam je miesto (občas) aj na deti, psíka, či iné veci, ktoré do výkladu tvojho instagramu = na nástenku nepatria.

Stále však platí, že instagram je vizuálna sieť a aj príbehy, by mali nejak vyzerať.

Možno sa ti stalo, že si dala naraz 3-4 príbehy za sebou a prvý mal o dosť vyššie dosahy ako ten posledný… vieš prečo? 

Lebo ľudia po pozretí prvého-druhého odišli. 

A ako vieš, instagram vidí všetko, čo sa deje v našom profile, ale aj čo sa nedeje… ak sledovatelia nechcú pozerať tvoj obsah a odchádzajú, vieš čo sa deje s tvojimi dosahmi… klesajú. 

Preto je lepšie dať 1 skvelý príbeh a po pár hodinách ďalší, pridať interaktívne tlačítko a má to oveľa väčší efekt ako keď nasekáš za sebou veľa príbehov zbytočne. 

A okrem toho ti to nezaberie toľko času. 

Apropó - interakčné tlačítka sú moja láska. 

3 FANTASTICKÉ DÔVODY PREČO POUŽÍVAŤ INTERAKČNÉ TLAČÍTKA:

  • Rozprúdia dosahy, pretože to, že ti naň tvoji sledovatelia klikajú je signál pre IG, že tvoj obsah stojí za to a teda tvoj účet môže šíriť ďalej
  • Vyvolajú cez smajlíka emócie u tvojho publika a tak si ho pritiahneš aj k ďalšej storke a tvoríš vzťah
  • Tvoj sledovateľ urobí prvý krok ku komunikácií a ty mu vieš cez šípku pri reakcii poslať v súkromnej správe, čo chceš 🙂

 

Tak… ako sú na tom tvoje príbehy?

Pozeraj sa na ne ako na strategický nástroj budovania vzťahu. 

A nezabudni, dávame obsah, ktorý chcú naši fanúšikovia, nie ktorý chceme len my 🙂

 

A na záver ti dám TAJNÝ TIP NA ZVÝŠENIE DOSAHOV:

Ak chceš poriadne boostnuť konkrétny príbeh, nepridávaj žiadny 24 hodín a potom prvý, ktorý pridáš bude mať oveľa väčšie dosahy oproti tým, na ktoré si zvyknutá!

Verím, že si dnes dopraješ chvíľku a porozmýšľaš, či tvoj obsah v príbehoch ťa posúva vpred, alebo naopak. V každom prípade, vždy máš šancu to zmeniť a začať robiť veci inak.

ako rozbehnut instagram

Dáva ti to zmysel? 

 

Ak potrebuješ pomoc, využi môj kurz na zvýšenie dosahov > TU<

alebo

rovno odštartuj veľkolepo s konzultáciou na mieru >TU<

Ak sa ti tento článok páčil, neváhaj ho zdieľať ďalej.

 

Držím palce a prajem parádny rast na instagrame 🙂

 

Ďakujem za prečítanie. 

Sleduj ma na mojom IG @zuzkajeonline